Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Malin Söderberg - 29 augusti 2008 13:46

Idag har jag varit på stan och gjort ett par sista ärenden. Skulle luncha med mamma, fick vänta på henne en liten stund så jag traskade in på Magique för att kika lite och lyckades göra ett riktigt fint fynd, hittade ett par snygga festskor som hade kostat 50 euro för 15 euro. Ibland lyckas man :)


Nu är sommaren helt slut, imorgon bitti flyttar jag igen. Ser faktiskt fram emot det! Tror att det blir kul, och det ska bli så kul att läsa min kurs :) Ska bli skönt att bo själv igen också, även om jag kommer att sakna vissa saker... som att gå in till syrrans rum och slänga mig på hennes säng och småprata när jag känner för det, och att höra resten av familjen pyssla på med det ena och det andra i resten av huset. Blir rätt tyst när man bor helt ensam. Just därför är det så bra att man har tv ;) Känns ändå som att man har varit hemma rätt så länge nu, har börjat tröttna på ön. Särskilt har jag tröttnat på Dinos, Indigo och arken. Ska bli skönt att gå ut nån annan stans, där man inte känner igen varenda jävla människa... Men överlag har det varit en riktigt bra sommar! Har ju hunnit med både det ena och det andra.. har jobbat mycket (varav mycket av den tiden gått till att spela bubbles), haft roliga fest- och utekvällar båda här och där, varit till föglö, sett sex and the city-filmen, varit på Rockoff, haft kräftskiva, fyllt 20, haft 20-års fest med emmi, varit till Finland och shoppat, varit till Stockholm och shoppat och varit på Rysk Pub :), slappat och hängt med mina kära vänner. Har dock blivit mindre av att sola och simma och man har gått runt större delen av sommaren lika vit som man är under vintern. Men men. Som sagt är den trevliga sommaren över nu men jag ser fram emot en, förhoppningsvis, rolig höst! Denna avslutning på sommaren blir också avslutningen på denna blogg. Men oroa er inte, jag ska inte sluta blogga! :) Nästa inlägg kommer jag att skriva i min nya blogg, http://www.malinder.blogspot.com. Vi ses där! ha det bra!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards