Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Malin Söderberg - 8 augusti 2008 10:18

Idag är det lika mörkt som om det skulle vara december ute. Kikar man ut genom fönstret blir man nästan förvirrad och tror att klockan är tio på kvällen. Ruggigt är det. Hur belv det höst sådär helt plötsligt bara? Fast egentligen tycker jag att det är ganska mysigt, spelar inte så stor roll när man ändå är på jobb. Och ikväll passar det också perfekt, eftersom jag bara ska vara hemma med lillasyster. Vi ska laga lite middag och hyra film är det tänkt, myspys :) Dessutom är jag i valet och kvalet om jag ska färga mitt hår ikväll eller inte. Har en mörkare färg som jag brukar använda och jag hade tänkt färga det lite senare till hösten, men igår fick jag ett infall och kände för att färga det direkt. Dessutom är det ju som sagt höstigt redan, så... men jag kan ändå inte riktigt bestämma om jag har tröttnat tillräckligt mycket på min nuvarande hårfärg ännu. Yeye, nu babblar jag bara.


Imorgon fyller emmi 20, och då är det 20-års kalas för oss båda! Ska väl dra oss till arken också, nu när man äntligen kommer in på lördagar :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards