Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Malin Söderberg - 3 augusti 2008 21:30

Grattis till mig idag! 20 år, det var på tiden :) Äntligen kommer man in på arken på lördagar och får handla på systemet ;) Annars är det väl inte så stor skillnad… Det värsta är ju att alla säger att ”nu kommer åren gå så himla fort, innan du vet ordet av så är du 40” Stämmer nog säkert, jag tycker att tiden går alldeles för fort redan. När man var liten tyckte man att en timme kändes som en evighet, nu tycker man att man inte hinner någonting på en timme. Och dagarna och veckorna bara far iväg. Nåja, det känns bra, har ju hela livet framför mig :) nästan i alla fall. 


Helgen har varit superbra! I fredags var vi ett gäng som satt hemma hos Tingel, Sofia hade tre svenska killkompisar på besök över helgen som också var med. Sen bar det av till stan och Dinos, trots att jag hade bestämt att jag skulle hålla mig borta därifrån denna helg. Men så kan det gå, det var en rolig kväll i alla fall :) Igår var jag till stan med Milla och Patric en stund och sen var vi ut till Lemland och körde go-cart. Det var jättekul! Längesen man gjorde det. Efter det var det bara att åka hem och fixa och ställa i ordning för kvällens kräftskiva. Fixade mysigt i vår lilla källare, där vi sen satt och åt kräftor, ost och kex. Nio stycken var vi, jag, Milla, Patric, Tingel, Emmi, Sofia och hennes tre svenska kompisar Mange, Andreas och Thomas. Och det var en jäkla rolig kräftskiva! Satt bland annat och sjöng för fullt, allt ifrån disney-låtar till Elvis :) Mycket roligt. Sen blev folk trötta och for hem och sov, och några sov en stund här också innan de sista for vid tretiden. Och Sofia var så gullig och hade fixat champagne, så klockan tolv blev det champagne och födelsedagssång för mig :) Så jag är sjukt nöjd med kvällen, de svenska killarna var ett jätteroligt gäng att festa med! Kul att träffa lite nya människor. Idag har det också varit folk här, släkt på dagen och sofia, tingel, milla och emmi på kvällen. Och en massa tårta  och presenter :)  Alltså en jättebra helg! Bilder kommer imorgon, nu måste jag gå och sova, jobbet kallar imorgon också....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards