Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Malin Söderberg - 25 augusti 2008 20:05

Puh, idag har jag stressat på hela dagen lång. Har haft i nerverna och varit sjukt irritrerad största delen av dagen också. Kom igång med packandet igår och har fortsatt idag, men det känns som att jag fortfarande har i princip lika mycket kvar ändå. Allt blir bara mer och mer kaos och jag blir bara mer och mer irriterad. Nej, det är inte lätt det här! Har också varit en sväng till Milla och hämtat nycklarna till hennes lägenhet i Uppsala eftersom jag ska sova där på onsdag. Och så har vi fixat en vädligt detaljerad vägbeskrivning från lägenheten till skolan, så nu borde jag faktiskt inte kunna gå allt för vilse. Fast med mitt icke-existerande lokalsinne kan man ändå aldrig vara säker :P Men man kan ju hoppas på det bästa. Och hos Milla bjöds det på glass, så då försvann min irritation :) Har till och med tagit mig tid att plugga lite idag... vaknade nämligen inatt och kunde inte somna om, och helt plötsligt fick jag väldigt mycket tentaångest, redan! Men vi har ju tenta redan en vecka efter skolan har börjat, och det kommer vara en massa annat som man måste hinna med nästa vecka också, så jag fick en släng av panik för att inte hinna plugga. Så därför satt jag mig och pluggade en timme direkt när jag vaknade imorse.. ja herregud. 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards