Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Malin Söderberg - 7 augusti 2008 19:58

Alltså ibland blir jag lite rädd för mig själv och mitt minne. Har alltid varit lite smått glömsk sådär, men på sistone har det blivit värre och värre. Ibland kan jag helt glömma bort att jag har gjort någonting (alltså utan en enda droppe alkohol inblandad) och det är rätt läskigt. Jag kan vara törstig och en stund senare står det ett glas brevid mig utan att jag kommer ihåg att jag har hämtat vatten. Idag har jag en minneslucka från jobbet också.. vi hade registrerat alla paket och jag skulle lägga alla paketkort i samma hög för att sedan lägga dem på samma ställe som vi alltid lägger dem innan vi skickar iväg dem senare på dagen. Men när jag senare skulle ta dem så låg de inte där. Och jag kan absolut inte komma ihåg vart jag har lagt dem! Det sista jag minns är att jag satte ett gem runt dem, resten är helt borta. Känns lite läskigt måste jag säga. Och i måndags glömde jag mina jobbnycklar hemma så det var bara att vända om och fara hem igen så fort jag kom på jobb. Jag undrar om det helt enkelt är så att jag är så fruktansvärt tankspridd så jag inte tänker på vad jag gör eller om det, ve och fasa, är början till demens?! ;) 


Av Malin Söderberg - 7 augusti 2008 11:53

En helt vanlig torsdag. En helt vanlig vecka. Händer ingenting speciellt. Eller jo, Milla har börjat blogga! Det händer ju faktiskt inte varje dag. www.millisbloggen.blogspot.com. Snart ska jag också byta till en bättre blogg, men jag kommer mig aldrig för...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards