Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Malin Söderberg - 17 augusti 2008 17:09

Ojoj, idag kan man verkligen snacka om oväder.. blixtar och dunder och hela baletten. Rätt mysigt, men inte kul när det går så långt att det blir strömavbrott i flera timmar. Hmpf. Eftersom hela huset plötsligt var kolsvart och det i princip inte finns någonting att göra när det inte finns nån ström, så gick jag och lade mig och sov i två timmar istället. Alltid lika skönt :) Sen gick det inte att laga nån mat heller, så det blev middag på Wirrans. Nu är det verkligen höst ute, på riktigt... vilken jäkla tur då, att jag var och inhandlade lite nya höstkläder igår! :) Sprang på stan i Åbo hela dagen, och shoppade det ena och det andra.. så nu ska man väl vara nöjd ett par veckor framåt i alla fall ;) Måste absolut reda ur hela min garderob innan jag åker iväg igen, den är verkligen fullproppad. Tyvärr är det inte så lyckligt att den är fullproppad med kläder jag faktiskt tycker om och anväder, nej, säkert häflten av garderoben består av kläder som jag inte gör mig av med "ifall att jag nån gång får för mig att jag vill ha eller behöver den här....", varför lär jag mig aldrig att denna nån gång aldrig kommer?! Nej, nu ska det bli grundlig genomgång av kläderna och ingenting onödigt ska få följa med till Uppsala!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards