Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Inte utan min tv

Av Malin Söderberg - 27 augusti 2008 17:44

Är i Uppsala nu. Jag klarade av att köra hit i min ensamhet, men det var nog tack vare pappas GPS, annars hade jag kört bort mig tio gånger om :P Har varit och skrivit in mig i Värmlands nation och varit ner till skolan och spanat så jag inte ska tappa bort mig imorgon bitti.. var faktiskt lättare att hitta än jag hade trott, tappade inte bort mig en enda gång! :) Dock består psykologiska institutionen av mer än ett hus, så morgondagens problem blir att hitta till rätt hus och rätt lokal.. men det ska nog ordna sig det med. Så nu sitter jag i Millas lilla lägenhet och tycker att det är jättetyst och ensamt. Hennes tv står på golvet så den kan man inte titta på, och jag är van med att allt som oftast ha teven på. Om inte annat så bara som sällskap, så att man får höra röster. Skulle aldrig klara mig utan tv! Skulle bli tokig av att det var tyst hela tiden. Har radion på nu istället men den är inte riktigt lika bra sällskap som teven, för man kan ju inte se på människorna om man vill.. men jag ska nog klara mig ikväll hoppas jag :) borde faktiskt ta tillfället i akt och plugga. 


 
 
Sofia

Sofia

27 augusti 2008 18:17

härligt Malin, Värmlands nation :D hoppas du kommer trivas bra i uppsala! :)

http://sofiahaggblom.blogg.se

 
Ingen bild

emmi

29 augusti 2008 13:14

haha, du och sofia kan ju köra värsta värmlandstjötet i fyllan sen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderberg - 31 augusti 2008 19:49

www.malinder.blogspot.com

Av Malin Söderberg - 29 augusti 2008 13:46

Idag har jag varit på stan och gjort ett par sista ärenden. Skulle luncha med mamma, fick vänta på henne en liten stund så jag traskade in på Magique för att kika lite och lyckades göra ett riktigt fint fynd, hittade ett par snygga festskor som hade ...

Av Malin Söderberg - 28 augusti 2008 21:22

Ja, idag var det registrering i skolan då. Hittade till rätt lokal, tjoho :) Var faktiskt lite halvnervöst, man känner sig så ensam och vilsen när man är på nya ställen bland en massa andra männsikor. Konstigt det där, hur man kan känna sig som allra...

Av Malin Söderberg - 26 augusti 2008 22:12

Ibland blir jag verkligen så förbannat trött på mig själv så jag bara vill gå och lägga mig. Men på samma gång kan jag inte göra annat än skratta åt mig själv också. Var ju då till emmi ikväll, vi var till Knorring och sedan till Select. Väl inne på ...

Av Malin Söderberg - 26 augusti 2008 14:30

Hmm, nu tror jag att jag faktiskt börjar få ordning på det mesta. Eller det jag kan göra nu i alla fall. Så nu sitter jag bara här och stirrar och tycker att det känns som att jag har packat alldeles för lite saker. Har ju inte alls särskilt många lå...

Ovido - Quiz & Flashcards