Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Malin Söderberg - 1 augusti 2008 08:24

Oj, redan första augusti... Det betyder att det är 20 dagar kvar på jobbet och en månad tills jag flyttar in i min lilla lägenhet i Uppsala. Snart är ju sommaren slut! Fast en månad är nog ändå rätt så länge...


Idag börjar jag godisstrejka. Inget godis förrän till jul igen! Äter allt för mycket onyttigt hela tiden, så nåt måste man ju ta bort. Och det funkar inte att bara minska ner på det, har försökt med det förut. Så det är bäst att sluta helt. Dock tillåts ju glass och sånt, men vafan, inte kan man ju avstå från allt gott heller! Då blir livet tråkigt.


Fyller ju år i helgen också. Imorgon planerar vi en liten kräftskiva hemma hos mig och på söndag blir det tårta, både för släkt och för vänner. Den riktiga 20 års-festen blir dock först nästa helg då emmi också fyller år, men lite måste man ju fira i helgen också. Man fyller ju 20 bara en gång i livet! Av vädergudarna önskar jag mig fint väder hela helgen i present.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards