Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

The winner takes it all

Av Malin Söderberg - 20 augusti 2008 09:41

Ja, nu var det sista dagen på jobbet då. Det betyder i sin tur att min och Millas cykeltävling är över, och till min stora förtjusning vann jag! :) Det trodde jag aldrig, ända från början av tävlingen var jag inställd på att förlora. Men men, där ser man att man aldrig ska ge upp. Så nu ska hon bjuda mig på en shot på arken på fredag, mums :)


Ikväll ska vi ända ut till Geta för att fika hos Sanna. Och igår var jag och Milla till Emmi en stund och frossade i bullar och drack te. Sen for vi alla till Emma Ölund som har gått och skaffat sig en tjusig lägenhet i stan, hade inte sett den förut så jag måste ju dit och kika och hälsa på hennes busiga kattunge. Den var söt, men mina stackars nerver klarar inte riktigt av allt för busiga små kattungar :)

 
 
Milla

Milla

20 augusti 2008 13:53

Ja men de va jämt! Du hade cyklat EN gång mer!! Så jag har me vart duktig ju.

http://www.millisbloggen.blogspot.com

 
Ingen bild

emmi

21 augusti 2008 21:13

yeahyeah kickass malin vann! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderberg - 31 augusti 2008 19:49

www.malinder.blogspot.com

Av Malin Söderberg - 29 augusti 2008 13:46

Idag har jag varit på stan och gjort ett par sista ärenden. Skulle luncha med mamma, fick vänta på henne en liten stund så jag traskade in på Magique för att kika lite och lyckades göra ett riktigt fint fynd, hittade ett par snygga festskor som hade ...

Av Malin Söderberg - 28 augusti 2008 21:22

Ja, idag var det registrering i skolan då. Hittade till rätt lokal, tjoho :) Var faktiskt lite halvnervöst, man känner sig så ensam och vilsen när man är på nya ställen bland en massa andra männsikor. Konstigt det där, hur man kan känna sig som allra...

Av Malin Söderberg - 27 augusti 2008 17:44

Är i Uppsala nu. Jag klarade av att köra hit i min ensamhet, men det var nog tack vare pappas GPS, annars hade jag kört bort mig tio gånger om :P Har varit och skrivit in mig i Värmlands nation och varit ner till skolan och spanat så jag inte ska tap...

Av Malin Söderberg - 26 augusti 2008 22:12

Ibland blir jag verkligen så förbannat trött på mig själv så jag bara vill gå och lägga mig. Men på samma gång kan jag inte göra annat än skratta åt mig själv också. Var ju då till emmi ikväll, vi var till Knorring och sedan till Select. Väl inne på ...

Ovido - Quiz & Flashcards