Direktlänk till inlägg 13 augusti 2008

En massa, massa skit

Av Malin Söderberg - 13 augusti 2008 20:04

Ungefär två veckor kvar tills man flyttar igen. Insåg idag att jag en hel del att göra innan jag sticker, så ikväll fick jag för mig att börja städa ur lite skåp och lådor eftersom jag ska ha egna möbler med mig denna gång. Upptäckte då att jag inte har städat ur mitt skrivbord en sisådär tio år. För herrejävlarsjävlar va mycket skräp det var... varför sparar man alltid på en massa skit?! Hittade en massa böcker som jag har lagat och skrivit när jag var liten, rätt kul att läsa.. riktigt poetisk var jag visst ;) Och tydligen har jag varit kapsylsamlare också. Hoho. 

 
 
Millis

Millis

14 augusti 2008 08:45

Känner till fenoment. Helt otroligt vad saker.

http://www.millisbloggen.blogspot.com

 
Sanna

Sanna

14 augusti 2008 20:01

Kan man få smakprov på poesin? ;)

http://sannahaggblom.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

14 augusti 2008 20:21

Haha, det kanske du skulle kunna få men definitivt inte här på bloggen ;)

 
Micx

Micx

14 augusti 2008 21:44

vad heter din nya blogg då? :)
jag glömmer alltid bort att läsa din blogg :( felåt

http://Micx.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

14 augusti 2008 21:48

Jag förlåter dig inte förrän du skriver ett brev till mig där du skriver felåt 10 gånger och sen knackar på din dörr så jag vet att det är okej att komma in ;) hihihi

 
Ingen bild

Mic

15 augusti 2008 12:18

Hahaha :) okej,men kan skriva det på båten och sen skicka det till dej från andra sidan bordet ? :)

 
Ingen bild

Malin

15 augusti 2008 12:24

okeeej dååå :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderberg - 31 augusti 2008 19:49

www.malinder.blogspot.com

Av Malin Söderberg - 29 augusti 2008 13:46

Idag har jag varit på stan och gjort ett par sista ärenden. Skulle luncha med mamma, fick vänta på henne en liten stund så jag traskade in på Magique för att kika lite och lyckades göra ett riktigt fint fynd, hittade ett par snygga festskor som hade ...

Av Malin Söderberg - 28 augusti 2008 21:22

Ja, idag var det registrering i skolan då. Hittade till rätt lokal, tjoho :) Var faktiskt lite halvnervöst, man känner sig så ensam och vilsen när man är på nya ställen bland en massa andra männsikor. Konstigt det där, hur man kan känna sig som allra...

Av Malin Söderberg - 27 augusti 2008 17:44

Är i Uppsala nu. Jag klarade av att köra hit i min ensamhet, men det var nog tack vare pappas GPS, annars hade jag kört bort mig tio gånger om :P Har varit och skrivit in mig i Värmlands nation och varit ner till skolan och spanat så jag inte ska tap...

Av Malin Söderberg - 26 augusti 2008 22:12

Ibland blir jag verkligen så förbannat trött på mig själv så jag bara vill gå och lägga mig. Men på samma gång kan jag inte göra annat än skratta åt mig själv också. Var ju då till emmi ikväll, vi var till Knorring och sedan till Select. Väl inne på ...

Ovido - Quiz & Flashcards