Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Malin Söderberg - 10 augusti 2008 14:26

Herregud, idag har jag gjort nåt som jag aldrig gjort förut och inte trodde att jag kunde göra heller. Jag har sovit ända till klockan tre! Fattar inte hur det gick till. Okej jag vaknade vid tolv och låg vaken en liten stund, en halvtimma, kvart någonting men det var så kort så det räknas inte. Shit... Nåja, gårdagskvällen var lyckad i alla fall! Blev ett trevligt kalas hemma hos emmis pappa, rätt mycket folk var vi. Åt pastasallad och tårta, snackade skit och fick lite flera presenter :) Och sen blev det arken då, där var det också helt trevligt. Tyvärr kan jag ju inte lägga upp bilder nu eftersom jag har förbrukat mitt antal redan.. men de kommer på facebook istället :) Så nu var alla födelsedagsfester över då, dags att återgå till de normala festerna på helgerna igen :) Men kul har det varit! 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards