Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Hejdå-middag

Av Malin Söderberg - 22 augusti 2008 14:17

Idag har jag varit till stan och klippt mig. Syns inte så mycket, lite mer uppklippt bara och lite kortare lugg. Men det var väl typ så jag ville ha det, så :) Sen blev det lite spring på stan med emmi och fika på svarta katten emmi och mamma. Och ikväll ska vi ha lite "hejdå-middag" på Umbra. Sista helgen på holmen nu... alla börjar ju fara iväg nu igen, åt olika håll. Rätt tråkigt måste jag säga. Nåja. Efter middagen är det inflyttningsfest hos Emma Ölund.


Men om jag nu skulle ta tag i nån av alla tusen saker som ska göras, istället för att sitta här. Hade ju en plan som gick ut på att hinna med rätt mycket idag, men den planen har spruckt nån stans på vägen. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderberg - 31 augusti 2008 19:49

www.malinder.blogspot.com

Av Malin Söderberg - 29 augusti 2008 13:46

Idag har jag varit på stan och gjort ett par sista ärenden. Skulle luncha med mamma, fick vänta på henne en liten stund så jag traskade in på Magique för att kika lite och lyckades göra ett riktigt fint fynd, hittade ett par snygga festskor som hade ...

Av Malin Söderberg - 28 augusti 2008 21:22

Ja, idag var det registrering i skolan då. Hittade till rätt lokal, tjoho :) Var faktiskt lite halvnervöst, man känner sig så ensam och vilsen när man är på nya ställen bland en massa andra männsikor. Konstigt det där, hur man kan känna sig som allra...

Av Malin Söderberg - 27 augusti 2008 17:44

Är i Uppsala nu. Jag klarade av att köra hit i min ensamhet, men det var nog tack vare pappas GPS, annars hade jag kört bort mig tio gånger om :P Har varit och skrivit in mig i Värmlands nation och varit ner till skolan och spanat så jag inte ska tap...

Av Malin Söderberg - 26 augusti 2008 22:12

Ibland blir jag verkligen så förbannat trött på mig själv så jag bara vill gå och lägga mig. Men på samma gång kan jag inte göra annat än skratta åt mig själv också. Var ju då till emmi ikväll, vi var till Knorring och sedan till Select. Väl inne på ...

Ovido - Quiz & Flashcards