Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Malin Söderberg - 12 augusti 2008 11:54

Åh, vad jag längtar efter att bo själv igen!  Men snart börjar det dra ihop sig... Dock tycker jag att lillasyster skulle kunna bo lite närmare än så långt bort som på den här ön, men men. Nu när jag ska bo i Uppsala så borde hon i alla fall kunna komma och hälsa på lite oftare. På tal om Uppsala så borde jag ha fått brev från skolan för länge sen, med information om nollning och en massa andra viktiga grejer som man gärna vill ha reda på ett tag innan man flyttar. Men det har jag inte, hoppas inte posten har slarvat bort det bara, posten är ju inte alltid att lita på :) Milla hittade dock mitt schema för första perioden (hela september) på internet just. Verkade rätt bra, men till min fasa såg jag att jag har min första tenta redan en vecka efter att jag börjat! Ojoj. Nåja, den kan ju inte vara överdrivet stor och jobbig i alla fall.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards