Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Malin Söderberg - 14 augusti 2008 21:48

Yey, jag har lyckats övertala min lillasyster att börja blogga nu! :) Hur mycket hon updaterar sen är ju en annan sak, men i alla fall.. Bra, ännu en blogg bland alla andra 1000 att läsa :) Nu ska jag börja vänta på att storasyster Josefin  också börjar, eller hur Josefin? ;) Mycket bra idé tycker jag. Bloggar är ju det bästa sättet att hålla koll på vad folk har för sig nuförtiden, det gamla kommunikationssättet som kallas prata börjar ju bli omodernt ;) Faktum är att 

jag ofta får reda på mest saker genom att läsa bloggar, inte genom att faktiskt ha riktig kontakt med folk. Sjukt egentligen, när man tänker på det. Men när man flyttar ifrån folk och inte har daglig kontakt med dem eller rent av börjar tappa kontaken med dem, är ändå bloggar ett rätt så bra sätt hänga med i deras liv om man vill det. Och dessutom gratis, vilket det inte är att ringa! Givetvis lite opersonligare än mail och sånt, men vafan. Slutsatsen är ändå att bloggar är jäkla bra! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards